Pitkästä aikaa ajattelin tehdä blogin puolelle pienen kevät inspiskollaasin treenivaatteiden osalta! Pakko myöntää, että varsinkin Reebok on tehnyt melkoisen faceliftin viimeisen vuoden aikana ja omasta vaatekaapista löytyykin nykyään melkein enemmän reebokin treenikamoja kuin aiemmin hamstraamaani nikeä.
Tälle keväälle ehdottomasti räikeitä printtejä, uudet roshe run -tennarit ja kesäksi haluan ehdottomasti nuo adidaksen kolmiraitaliparit!
Mitäs teidän must have -listalla on tällä hetkellä?
