By Laura Hämäläinen

2015/03/02

TRAINING GEAR INSPIRATION

2

Pitkästä aikaa ajattelin tehdä blogin puolelle pienen kevät inspiskollaasin treenivaatteiden osalta! Pakko myöntää, että varsinkin Reebok on tehnyt melkoisen faceliftin viimeisen vuoden aikana ja omasta vaatekaapista löytyykin nykyään melkein enemmän reebokin treenikamoja kuin aiemmin hamstraamaani nikeä. 

Tälle keväälle ehdottomasti räikeitä printtejä, uudet roshe run -tennarit ja kesäksi haluan ehdottomasti nuo adidaksen kolmiraitaliparit!

Mitäs teidän must have -listalla on tällä hetkellä?
SHARE:

2014/12/30

AUSSOME HAIR

IMG_6520

Kävin eilen kampaajalla leikkauttamassa kunnolla kuivat latvat pois ja myönnettäköön, tämä kyseinen toimenpide olisi pitänyt tehdä jo varmasti muutama kuukausi sitten. Melkein hävetti istua tuoliin hamppulatvojen kanssa, ehh. No, nyt on hiukset muutaman sentin lyhyemmät ja edes suurinpiirtein hengissä. Joulupukkikin muisti meidän taloutta aivan ihanilla Aussien tuotteilla. Ihana tuoksu ja sametin pehmeät hiukset, ooh jos ei näillä saa hieman kuivahtaneita hiuksia heräämään henkiin niin ei sitten millään! Im in love.

Mites teillä, paljastuiko joululahjoista hemmottelutuotteita?
SHARE:

2014/12/21

RED LIPS

IMG_6353

Punaiset huulet. Olen koukussa. Siis miten tässä näin kävi? 

Luovuin ripsien pidennyksistä ja lievästi sanottuna olen aivan kujalla omien ripsieni kanssa. Ne on a) värittömät b) lyhyet c) piikkisuorat ja nyt pidennyksien jälkitilassa ehkäpä hieman normaalia heikommatkin. Noh, muutamat kerrat olen nyt sotkenut ripsarin kanssa turhautumiseen asti ja tulin eräs päivä tulin siihen tulokseen, että no kokeillaampa toista taktiikkaa - nudemmat silmät ja punaisemmat huulet. Ja tiedättekö, mä tykkään ihan sikana.  
  IMG_6373
  IMG_6345
 shoes 2NDHAND | pants BIKBOK | sweater MANGO | jacket ESPRIT*
SHARE:

2014/12/17

LAHJAVINKKI: VOITA LAHJAKORTTI ELÄMYSLAHJOILLE

* Yhteistyössä Elämyslahjat.fi

Joulu on viikon päästä ja olen ehkä hieman lopputingassa näiden lahjavinkkien ja arvontojen kanssa, mutta nyt pari päivää luvassa kunnon tykitystä niiltä teemoilta! Ensimmäisenä lähtee arvontaan kolme 50€ arvoista lahjakorttia Elämyslahjoille! Elämyslahjat.fi tarjoaa nimensä mukaisesti elämyksiä ja tarjonnassa on mm. raakasuklaa workshoppia, hemmottelulahjoja, vesielämyksiä.. Itsekin yllätin tänä syksynä veljen synttärilahjalla benjihyppyyn ja oli kyllä velipojan ilme melkoinen kun tajusi mihin on pääsemässä! 

Nyt sinulla on mahdollisuus voittaa 50€ arvoinen lahjakortti ja tarjota jollekin läheisellesi ikimuistoinen elämys vaikkapa joululahjaksi! Osallistuminen tapahtuu kertomalla minkä elämyksen sinä haluaisit lahjoittaa tänä jouluna jollekin läheisellesi. Osallistumisaikaa on vain perjantaihin 19.12.2014 klo 18 asti, jotta lahjakortit ehtivät varmasti pukinkonttiin! 
  2
  asuja (9)
  IMG_6215
 
1
 shoes 2NDHAND | pants BIKBOK | scarf OASAP.COM* | jacket ESPRIT* | sweater VEROMODA

Pakko vielä kertoa hassu tarina liittyen postauksen asukuviin. Oltiin Ellillä käymässä ja mentiin sitten poikaystävän kanssa etukäteen ennen lähtöä kadulle napsimaan asukuvia ja tyytyväisenä poseerasin uudessa Espritin takissa ja noh, hetken kuluttua Elli tulee ja nauraa, että hei dude varasti takin ja tajuan, että eiiiii ensimmäiset 30 kuvaa oli napsittu Ellin takki päällä :-D Noh, ei muuta kun oma takki päälle (joka huom. varmasti 10cm pidempikin kuin Ellin oma) ja kuvat alusta.. Sattuuhan näitä.
SHARE:

2014/12/11

TORSTAIFIILIKSET

1

Pitkästä aikaa asukuvia! Rehellisesti, vietän nykyajastani varmasti 90% joko a) kollareissa ja t-paidassa tai b) treenikamppeissa. Välillä saatan sitten repäistä ja vetäistä uudet nahkalegginssit jalkaan ja vaihtaa niken tennarit nilkkureihin. Tätä viimeaikojen asuihin panostusta kuvastaa melkoisen hyvin seuraava tarina. Oltiin katsomassa poikaystävän kisoja ja olin oikein pitkästä aikaa farkut ja kivan takin päälle. Noh, siinä sitten hetken vilkuteltuani poikaystäväni äiti totesi "voi että, en ollut tunnistaa sinua kun sulla ei ollut treenivaatteita päällä!" :-D Heh. 

Tänään oli suuri helpotuksen päivä kun selvisimme opinnäytetyön suunnitelmaseminaarista ja pikkuhiljaa syksyn loppurutistuksen musertava paine alkaa helpottaa. Joskus jotkut ehkä ihmettelevät miten jaksan touhuta niin paljon kaikkea ja nyt voin ihan rehellisesti myöntää - tänään aamulla en jaksanut lähteä tekemään soutuintervalleja. En yksinkertaisesti vaan jaksanut herätä ennen kuutta kolmatta aamua putkeen. Siinä sitten koodasin Ellille, että sori meikkis jää nyt kyllä koisimaan ja tuun iltapäivän tempaustreeniin paremmalla energialla. Oli kyllä täysin oikea päätös ja pitää muistaa, että parhaaksi ei tule treenaamalla paljon vaan fiksusti. 

Nyt jatkan tämän biisin kuuntelemista repeatilla ja aloitan loppuillan urakan eli muutaman koulujutun väsäämisen ja bisnesspapereiden täyttöä, jänskät ajat kuulkaa meneillään! 

ps. videoblogissa uutta täällä!
  IMG_5695
  IMG_5733
  IMG_5690
 pants BIKBOK | shoes 2NDHAND | jacket ESPRIT* | sweater ESPRIT | scarf OASAP.COM* 
SHARE:
© LAURA H.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig