By Laura Hämäläinen

2015/03/27

VIIKKO JÄLJELLÄ

IMG_7268
  IMG_7269
  IMG_7272

Toiseksi viimeistä harjoittelujaksoa olisi vielä yksi viikko jäljellä ja sitä myöten askel lähempänä valmistumista! Kyllä mä helpotuksesta huokaisen kun paperit käteen joskus syksyllä saan, sen verran on nyt monta rautaa tulessa samaan aikaan. Noh, ei parane valittaa - melkoista unelmaduuniahan tässä saa tehdä! Tänään pääsin onneksi normaalia aiemmin kotiin, koukkasin kaupan kautta hakemaan tuoreita tulppaaneja ja siivosin kämpän perjantain kunniaksi. Helpottava tunne saada käytyä kaikki omat ja firman sähköpostit läpi, kunnon lounasta ja ihan vain rehellistä jumittamista kotona ennen kuin kohta suuntaan meidän viikkopalaveriin. Ei hassumpi perjantai. 

Nyt ajattelin mennä testaamaan uutta patukkareseptia, jos se sattuu olemaan niin sanottu succee niin laitan sen jakoon myös tänne!

SHARE:
© LAURA H.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig