


... nautimme tämännäköisestä aamiaispöydästä! Tänään ohjelmassa ensin valmennusduunit boxilla ja sitten muuttohommia eli voipi olla, että illalla sänkyyn rojahtaa yksi todella väsynyt tyttö. Kropassa painaa eiliset kisailut ja niistä koitan ehtiä kirjoittelemaan vielä tässä ihan omaa postausta!
Nyt on mentävä, palaillaan!


