

Sunnuntaina viettelimme vapaaviikonloppua Sokoksen brunssin merkeissä, olipa luksusta! Olin jo pitkään halunnut päästä testaamaan paljon kehutun brunssin ja oli kyllä jokaisen pennin arvoinen - suuri valikoima laadukkaista raaka-aineista valmistettuja herkkuja, tuoreita hedelmiä, erikoiskahveja, marjoja, vihanneksia, rapeaa pekonia, kahvi tarjoiltiin pöytään... Taivaallista.
Oletteko lahtelaiset käyneet testaamassa kyseistä brunssia? Mitäs kokemuksia teillä?
