By Laura Hämäläinen

2015/03/25

SUNDAY BRUNCH

IMG_7247

IDPHOTO
  IMG_7249

Sunnuntaina viettelimme vapaaviikonloppua Sokoksen brunssin merkeissä, olipa luksusta! Olin jo pitkään halunnut päästä testaamaan paljon kehutun brunssin ja oli kyllä jokaisen pennin arvoinen - suuri valikoima laadukkaista raaka-aineista valmistettuja herkkuja, tuoreita hedelmiä, erikoiskahveja, marjoja, vihanneksia, rapeaa pekonia, kahvi tarjoiltiin pöytään... Taivaallista. 

Oletteko lahtelaiset käyneet testaamassa kyseistä brunssia? Mitäs kokemuksia teillä? 
SHARE:
© LAURA H.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig