By Laura Hämäläinen

2013/10/20

A SHIRT ON MY HIP

IMG_4710 IMG_4753 3 IMG_4773

Kaksi "muoti-ilmiötä" joista en kummastakaan oikein ensin tiennyt mitä ajatella - minun silmään ratsastuskengiltä näyttävät nilkkurit ja lanteilla heiluva ruutupaita. Nyt kuitenkin molemmat sattuivat päätymään tämän päivän asuun ja pakko myöntää, viihdyin kyllä älyttömän hyvin tuossa asussa! Rento, mutta vähän jotain mielenkiintoista, me likey!

Ihanaa päästä päivittelemään taas useammin, hirmuisesti ideoita pää täynnä ja ensi viikosta on tulossa huippuhyvä kaikinpuolin - luvassa tulossa siis monipuolisia postauksia, jeij! Nyt toi mieheke siihen malliin jo kyselee tuolla sohvalla, että taidan napata koneen kiinni telkkariin ja laittaa Arrowin pyörimään. Ihanaa sunnuntai-illan jatkoa sweeties!

Mites siellä puolella ruutua? Nappaako nämä kaksi ilmiötä teihin?
SHARE:

21 kommenttia

  1. ei nappaa - ainakaan sun päällä. muuten tosi tyylikästä paljastaa koko stringiperse baarissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha välil vähä heittäytymistä elämään ja vastustaja näytti tissit joten mun mielestä se meni vielä enemmän yli :-D oon ihan sinut mun kropan kanssa enkä mitenkää oo häpeissäni tapahtumasta :-D

      Poista
    2. kysymys ei ookkaan siitä että ootko sinut ittes kanssa vaan siitä että how classy juttu toi niinku on :D

      Poista
    3. no emmä tiiä oliks keskiviikkona se meno muutenkaan sielä baarissa kovinkaan classy :-D

      Poista
  2. tämä asuu oikeestaa kopsattu annika o:lta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://krisssy.blogg.no/1382263911_ny_trend_skjorte_rund.html

      Oikeastaan tuolta sain tänään inspiksen :-) en ole edes vähään aikaan selannut annikan blogia niin paha mennä sanomaan sen asuista!

      Poista
  3. Näyttää hyvältä ja kivoja kuvia!! :--)

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä taas noi näyttää tosi kivoilta nimenomaan sun päällä! Oon nähny muutamia "epäonnistuneita" yrityksiä ton tapasista asuista ja ne oli ihan ka-ma-li-a....:-D kuitenkin, tosi hyvältä näyttää ainakin mun silmään! :-)

    http://essi-bltn.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin oon aika monessa, varsinkin norjalaisissa ja ruotsalaisissa, blogeissa törmäillyt samantyyppisiin asuihin - en tiedä, aluksi en tykännyt itsekään yhtään mutta sitten jotenkin aloin lämpenemään tolle yhdistelmälle!

      Poista
    2. Oon kans samaa mieltä Essin kanssa et sun asu on paras näkemäni asu, jossa paita on lantiolla! :)

      http://neverontime1.blogspot.fi/

      Poista
  5. Itse en vieläkään tykkää noista ratsastuskengiltä näyttävistä kengistä. Mun mielestä ne kuuluu tallille :D

    Mutta muuten hieno asu kyllä ja jotenkin ihana tunnelma noissa kaikissa kuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kieltämättä itellään vähän samanlainen fiilis, mutta välillä pitää vähän kokeilla asuissa jotain ei niin mukavuusalueen juttuja ja ei toi nyt niin outoa ollutkaan! :-D

      Poista
  6. Heppatyttönä kesti hetken, ennen kuin osasin mieltää noi kengät muuallakin kuin tallilla :-) Nyt kuitenkin ilosena omistan itekkin samantyyliset popot, me like! Ja mä ainakin tykkään tosta asukokonaisuudesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, vahva sama fiilis täällä! itsekin kaipaan jotain vaihtelua ainaisiin converseihin....

      Poista
  7. sopii mun mielestä sulle tosi hyvin :-) itselleni en välttämättä vois kuvitella tuota asukokonaisuutta mutta tykkään siitä silti !

    VastaaPoista
  8. Mä en ole ikinä mieltänyt tuollaisia kenkiä tallikengiksi, peruskivat nilkkurit :) Mulla on melkeen samanlaiset! On kyllä kiva asu, tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tommoset kenkulit on kyllä aika simppelit ja helppo yhdistää mun mielestä erilaisiinkin asuihin!

      Poista
  9. Ihan hyvä kokonaisuus ja hienot maisemat,ja kiva kun lunta saatiin jo pikkasen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! tosin kyllä mulle kelpais tää syksy vielä hetken aikaa ennen mitään himopakkasia.. :-D

      Poista

Canon EOS 600D
EFS 18-50mm f/3.5
Canon Lens EF 50mm f/1.8.
Canon Speedelite 430EX II lisäsalama
Kuvanmuokkaus Photoscape

© LAURA H.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig