By Laura Hämäläinen

2014/08/12

LATEST OUTFITS AND THOUGHTS ABOUT BLOGGING

643643 1 2

Pitkästä aikaa kasailin yhteen kesän asuja, tai no tarkemmin sanottuna hieman viileämmän alkukesän asukuvia. Helteillä kaikki vaatteet tuntuivat liian hiostavilta ja keskityin blogissakin enemmän hieman muihin aiheisiin. Olen muutenkin pohtinut blogini suuntaa viimeaikoina ja mitä haluan bloggaamiselta, sillä ennenkaikkea tämä on minulle kanava tuoda esiin asioita jotka inspiroivat minua itseäni. Samalla toivon onnistuvani inspiroimaan myös teitä, jotka höpinöitäni luette. 

Kaikessa monimuotoisuudessaan blogini on juuri sitä mitä minä olen. Joinakin aikoina innostun enemmän pukeutumisesta ja se näkyy runsaampina asukuvina. Toisinaan haluan tuoda esiin enemmän hyvinvointiin liittyviä juttuja. Olen yrittänyt miettiä linjauksia blogilleni - olisiko se sittenkin hyvinvointi/treeniblogi, kallistuuko se sittenkin enemmän lifestyleen vai mitä jos panostaisin enemmän asukuviin ja muotijuttuihin. Loppujen lopuksi tulen aina siihen tulokseen etten pysty vetämään selkeitä linjoja siitä millaista sisältöä blogissani on. Haluan kirjoittaa siitä minkä koen itselleni merkitykselliseksi. Haluan, että blogini pysyy minun näköisenäni. 

Loppuun vielä pientä idealistaa siitä millaisia postauksia olen ajatellut syksyllä toteuttaa, kerro ihmeessä miltä kuulostaa!

- Aamupalavinkit -postaussarjan kaksi viimeistä osaa 
- Kohti parempaa liikkuvuutta - lempiliikkeet liikkuvuuden parantamiseksi 
- Summer memories -videopostaus (olen kuvannut pikkupätkiä kesän aikana ja ajattelin tehdä fiilisvideon niistä)
- Treenivinkkejä -postaussarja - erilaisia helposti toteutettavia treenikokonaisuuksia
- Minustako ryhmäliikunnan ohjaaja? - vinkkejä alalle haluaville
- Kysymyspostaus - vastaukset ehkä videolla? 
- Enemmän asukuvia
- Syvällisempi pohdinta kolmannen kouluvuoden aloituksesta ja tulevaisuudesta opiskelun jälkeen

Olisi kuitenkin kiva kuulla mitä juuri sinä haluaisit lukea? Mitkä aihepiirit kiinnostavat juuri sinua? 
SHARE:

15 kommenttia

  1. Kiinnostaako rikua esiintyä sun blogissa videolla? :D olis hauska nähä teistä yhteisvideo...vaikka joku kuinka hyvin tunnette toisenne tägi
    Myös paleo-päiväruokia olis kiva nähä enemmän :)

    Ja nuo sinun aiheet kuulostaa kyl hyville!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ehkä usko videolla pälpättämisen olevan rikun heiniä :-D .. ja hei hyvä, että muistutit ! tulossa on päiväkirjaa vähän rennomman päivän syömisestä !

      Poista
  2. Erilaiset hyvinvointiin liittyvät postaukset on mun mielestä aina kivoja! Samoin asukuvat :)

    VastaaPoista
  3. Syksyasuja saa postata paljon! :)

    VastaaPoista
  4. Sun suunnitelmat kuulostaa hyvältä! Varsinkin treenivinkit, ohjaamisjutut ja opiskelut kiinnostavat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, koitan koulujen alkuun kirjoitella vähän syvällisempiä ajautuksia koulusta!

      Poista
  5. Mulla on vähän samanlaiset pohdinnat ollut viime aikoina oman blogin suhteen.. Päätin että blogi saa elää mun elämän mukana, nyt kun ei kiinnosta pukeutuminen niin paljon, niin blogissa keskitytäänkin sitten muihin aiheisiin! Sun postausideoista odotan eniten tätä: Kohti parempaa liikkuvuutta - lempiliikkeet liikkuvuuden parantamiseksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niimpä, en halua rajoittaa tätä vain yhteen kategoriaan! kiva kuulla, että joku muukin pohtinut samoja juttuja :-)

      Poista
  6. tosi kivan kuulosia ideoita! mua kiinnostaa erityisesti kaikki hyvinvointiin - treeniin ja ruokaan - liittyvät postaukset :)

    VastaaPoista
  7. Vika asu on mun lemppari! Ja sun idealista kuulostaa tosi kivalta :)) Asukuvat ja treenivinkit on aina mukavaa selattavaa!

    VastaaPoista
  8. Moikka,

    mua kiinnostaisi tuo ryhmäliikunnanohjaukseen liittyvä postaus! Jos sulla on vinkkailla ihan jotain erityisen hyvää koulutusta, niin olisin kiitollinen! :)

    VastaaPoista

Canon EOS 600D
EFS 18-50mm f/3.5
Canon Lens EF 50mm f/1.8.
Canon Speedelite 430EX II lisäsalama
Kuvanmuokkaus Photoscape

© LAURA H.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig